کتاب و کتاب خوانی
زندگی کتابی است پر ماجرا ، هیچگاه آن را به خاطر یک ورقش دور نینداز . . . 
قالب وبلاگ
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان کتاب و کتاب خوانی و آدرس keteb.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





عنوان کتاب:قرعه به نام سه نفر

خلاصه:

داستان درباره ی 3 تا برادر با نام های (رادوین - رایان - راشا) است که شخصیته راشا (شاد و شیطون) کمی تا نسبتی پررنگ تره..این 3 تا پسر توی این رمان میشه گفت یه جورایی هم شخصیت منفی دارن و هم مثبت..با اینکه وضعیت مالی بدی ندارن ولی گاهی شیطون گولشون میزنه و میرن دزدی..به قول خودشون افتابه دزدی نه.. گاوصندق اونم از شرکت های مایه دار وشیک..ولی خب بالاخره از این همه هیجان خسته میشن و تصمیم می گیرن بیخیاله دزدی بشن و به قول معروف ببوسن و بذارنش کنار..
در این بین تقی به توقی می خوره و یه وکیل میاد بهشون میگه پدر شماها براتون یه ویلا به ارث گذاشته..(اینا چند سالیه از پیش پدرشون اومدن تهران زندگی می کنند)..با شوکه این خبر میرن ویلا رو ببینن که می فهمن 3 تا خواهر شیطون و پولدار به اسم های (تانیا - ترلان - تارا) هم ادعای مالکیت این ویلا رو می کنند..حالا نه جعلی صورت گرفته و نه کسی سر کسی کلاه گذاشته..چطوری؟!..میگم براتون..
.

دانلود


موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->
[ شنبه 25 آذر 1391برچسب:, ] [ 1:25 ] [ faezeh ]

عنوان کتاب : میوه ی بهشتی

خلاصه:

دختری به نام باران در دانشگاه قبول میشه و چون شهر دانشگاهش رشت مشخص میشه ،  از تهران میره و با برادر و دوست برادرش هم خونه میشه…

دانلود


موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->
[ شنبه 25 آذر 1391برچسب:, ] [ 1:16 ] [ faezeh ]

عنوان کتاب:پرنیان سرد

خلاصه:

در باره دختری است که به اتهام قتل نامزدش دستگیر میشه … مادر و برادر نامزدش برای رفع اتهام او اقدام میکنند و او را از بازداشت بیرون میارن .. دختر برای مدتی میره خونه مهناز خانم (مادر نامزدش ) و بعد از مدتی به عنوان منشی توی شرکت علی (برادر نامزدش) مشغول به کار میشه .. و کم کم احساس میکنه که به علی علاقه مند شده ولی ……

 دانلود


موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->
[ شنبه 25 آذر 1391برچسب:, ] [ 1:13 ] [ faezeh ]

عنوان کتاب:آیین من

خلاصه:

سمانه به عقد آئین همکار و دوست خانوادگیشان درمیآید درحالیکه آئین عاشق دیگری است و به اجبار خانوده اش با او ازدواج کرده. سمانه بخاطر علاقه به شوهرش تصمیم دارد آئین را متوجه حضور خود کند ولی آئین تمام حواسش متوجه آتوسای مرموز است و به سمانه خیانت میکند. با ترک آئین توسط آتوسا او کم کم متوجه حضور سمانه میشود ولی نمی تواند با خودش کنار بیاید. سمانه که کودک سر راهی ای را به فرزندی می پذیرد و کم کم زندگیش رنگ و بوی عشق میگیرد ولی آتوسا بازمیگردد و سمانه با تصمیمی ناگهانی همه کسانی را که دوست دارد ترک میکند.

دانلود


موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->
[ شنبه 25 آذر 1391برچسب:, ] [ 1:10 ] [ faezeh ]

عنوان کتاب:عشق چیز دیگریست

خلاصه: 

داستان در مورد دختری به نام رها ست که به صورت مادر زادی ناراحتی قلبی داشته که باید در ۲۰ سالگی عمل میکرده اما به دلایلی در حالیکه ۲۹ سالشه هنوز این عمل رو انجام نداده و پدر و مادرش که نگران این مشکل جدی و مشکلات روحی رها هستند تصمیم میگیرن از دکتر نیکنام کمک بخواین که اصولا آدم فوق العاده جدی و منطقی و به قول رها سنگه و بالطبع این آغاز سر و کله زدن های این دو است..

دانلود


موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->
[ شنبه 25 آذر 1391برچسب:, ] [ 1:5 ] [ faezeh ]

عنوان کتاب:آنتی عشق

خلاصه:

میشا یه دختر مستقله که خیلی سرزنده و شاده و دوست داره خودش برای زندگیش تصمیم بگیره اما دیگران با ابراز نظراتشون مانع میشن . هامین پسریه که ۱۲ ساله خارج از ایران زندگی میکنه و حالا میخواد برگرده ، که از قضا اونم دوست داره خودش واسه زندگیش تصمیم بگیره ، ….

 

دانلود


موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->
[ شنبه 25 آذر 1391برچسب:, ] [ 1:3 ] [ faezeh ]

عنوان کتاب:عشق به توان 6

نویسندگان:غزل و مینا و نگین

خلاصه داستان:

خلاصه:يه اكيپ 3 نفره دختر که برای دانشگاه تو شیراز قبول شدن اما خوابگاها همه پر بوده بعد مي گردن دنبال خونه كه به يه اكيپ 3 پسر برميخورن كه اونام همين مشكلو داشتن ولي با اين تفاوت كه خونه پيدا كرده بودن ولي شرط صابخونه كه يه پيرمردمردیه که راحته اروپایی رفتار میکنه یکم شوخه و فضول در عین حال زنها رو هم آدم حساب نمیکنه و پی عشق و حالشه بوده، متاهل بودن اوناس.....

دانلود


موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->
[ شنبه 25 آذر 1391برچسب:, ] [ 1:0 ] [ faezeh ]
صفحه قبل 1 2 صفحه بعد
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

کیفیت زندگی شما را دو چیز تعیین می کند: کتابهایی که می‌خوانید و انسانهایی که ملاقات می‌کنید. "مک لوهان"
آرشيو مطالب
امکانات وب
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 17
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1

<-PollName->

<-PollItems->